Dlaczego warto wynająć kabaret na event firmowy?

Data wpisu: 16.12.2020

Grupy kabaretowe zrobiły gigantyczną karierę w naszym kraju. Co prawda w większości daleko im poziomem do dokonań Laskowika, Smolenia, Malickiego czy Gajosa, nie wspominając już o Kabarecie Starszych Panów, ale i tak publiczność bardzo dobrze się bawi oglądając ich skecze. Z popularności kabaretów korzystają również organizatorzy eventów, którzy chętnie zapraszają najbardziej rozpoznawalne grupy na imprezy firmowe, np. jubileusze, spotkania integracyjne, gale etc. Dlaczego to dobry pomysł? Sprawdź te argumenty.

Gwiazdy kabaretu mogą być magnesem na uczestników eventu

Jeśli obawiasz się, że Twój pieczołowicie przygotowany event nie będzie się cieszyć dużym zainteresowaniem wśród zaproszonych gości, to potrzebujesz jakiegoś „gwoździa programu”. Znana grupa kabaretowa może być dostatecznie konkretnym powodem, dla którego zaproszone osoby jednak pojawią się na imprezie.

Nie powinieneś zakładać, że sam fakt organizacji wydarzenia przekona Twoich klientów i kontrahentów do tego, aby poświęcili swój czas. Musisz zadbać o dodatkową motywację, a taką z pewnością jest możliwość bezpłatnego obejrzenia występu popularnego kabaretu. Zwłaszcza, że te najlepsze bez problemu wyprzedają całe sale i gromadzą przed telewizorami setki tysięcy widzów.

Utrzymanie wysokiej frekwencji przez cały czas trwania eventu

Podstawowym problemem związanym z organizacją każdego eventu firmowego jest znalezienie sposobu na to, aby zaproszeni goście zostali na imprezie do samego końca – lub przynajmniej prawie do końca. Ma to pozytywny wpływ na wizerunek marki przedsiębiorcy, pozwala mu też porozmawiać z gośćmi i z częścią z nich nawiązać wstępne relacje biznesowe.

Nie oszukujmy się natomiast: typowe eventy firmowe są dość nudne, przez co szybko zaczynają się tworzyć małe grupki znających się osób, a większość gości wychodzi z imprezy na długo przed jej zakończeniem. Aby temu zapobiec warto zaprosić grupę kabaretową, której występ będzie dobrym powodem, aby zostać na wydarzeniu.

Uatrakcyjnienie agendy wydarzenia

Wiele osób po otrzymaniu zaproszenia do udziału w jakiejś imprezie firmowej dokładnie analizuje agendę, czyli program wydarzenia. Pisząc wprost: oceniają, czy w ogóle opłaca im się poświęcać na to swój czas. Organizatorzy eventów muszą mieć na to na uwadze i skutecznie zawalczyć o przykucie uwagi zaproszonych gości, aby w ten sposób poprawić frekwencję (która zawsze ma kluczowy wpływ na powodzenie wydarzenia).

Widząc, że w programie przewidziano występ popularnego kabaretu dużo chętniej weźmiemy udział w imprezie. Jest to bowiem namacalna korzyść, dużo atrakcyjniejsza niż np. pokaz nowego modelu samochodu, możliwość zjedzenia czegoś dobrego czy uściśnięcia dłoni organizatora eventu.

Autor wpisu: Soluma Event, Sara Błaszczyk

Wszystkie działy