Organizujesz event firmowy w Warszawie? Nie zapomnij o wypromowaniu imprezy!

Data wpisu: 21.10.2020

Warszawa jest miastem, w którym organizuje się prawdopodobnie najwięcej eventów firmowych. Wynika to z kilku czynników – przede wszystkim z faktu, iż w stolicy swoje siedziby czy przedstawicielstwa mają największe przedsiębiorstwa w naszym kraju. Jeśli celem organizacji imprezy jest zwiększenie rozpoznawalności marki oraz pozyskanie możliwie jak największej liczby nowych klientów, to w pierwszej kolejności trzeba zadbać o wysoką frekwencję oraz pozytywny szum wokół wydarzenia. Dlaczego nie możesz ignorować kwestii wypromowania swojego eventu firmowego w Warszawie? Sprawdź te argumenty.

Duża konkurencja

Musisz sobie zdawać sprawę, że szansa, iż Twój event firmowy w Warszawie będzie jedynym organizowanym w danym okresie, jest czysto iluzoryczna. Polska stolica żyje takimi wydarzeniami, dlatego jest praktycznie pewne, że przyjdzie Ci zawalczyć o gości zaproszonych również przez konkurencję. To zawsze kłopotliwa sytuacja, bo przecież może się okazać, że na końcu pomimo włożenia dużej ilości pieniędzy w organizację wydarzenia, nie osiągniesz oczekiwanych rezultatów marketingowych.

Jedynym w 100% skutecznym sposobem na to, aby nie poddać się działaniom konkurencji, jest zainwestowanie w promocję imprezy. Masz tutaj do dyspozycji najróżniejsze narzędzia, zarówno online, jak i offline. Ważne, aby akcję promocyjną rozpocząć na co najmniej kilka tygodni przed wydarzeniem i stopniowo zwiększać napięcie oczekiwania (obietnica efektu WOW, na przykład ogłoszenia udziału gwiazdy).

Promocja może zwiększyć zainteresowanie mediów

Dobrze wypromowane eventy firmowe siłą rzeczy budzą zainteresowanie mediów, którym przecież zależy na tym, aby prezentować u siebie treści angażujące widzów, słuchaczy czy czytelników. Jeśli nie chcesz wikłać się w patronat medialny, ale zależy Ci na tym, aby na imprezie pojawiła się na przykład kamera ogólnopolskiej stacji telewizyjnej, to dobra promocja eventu firmowego w Warszawie z pewnością zwiększy szansę na taki scenariusz.

Anonimowy event firmowy w Warszawie może okazać się tylko kosztem

To argument, który przemówi do portfela każdego przedsiębiorcy planującego zorganizowanie eventu w stolicy. Nie jest żadną tajemnicą, że koszt wynajęcia obiektu w Warszawie jest bardzo wysoki.

Jeśli zatem chcesz traktować go w kategorii inwestycji i uzyskać z niej zwrot w postaci zwiększenia rozpoznawalności marki, to po prostu musisz zadbać o promocję wydarzenia. Nie ma innego sposobu na wzbudzenie zainteresowania imprezą na długo przed jej startem, a tym samym na zwiększenie frekwencji i zmaksymalizowanie efektu wizerunkowego.

Autor wpisu: Soluma Event, Sara Błaszczyk

Wszystkie działy