Pamiątki dla uczestników eventu firmowego: fajny pomysł na zakończenie imprezy

Data wpisu: 08.09.2020

Event firmowy w założeniu ma wzmacniać markę organizatora i zacieśnić jego relacje z zaproszonymi gośćmi – najczęściej klientami oraz kontrahentami. Udana impreza z pewnością pozwoli osiągnąć taki efekt, ale warto go jeszcze nieco „podkręcić” wręczając uczestnikom eventu atrakcyjne pamiątki. Dzięki temu przedłużymy ich kontakt z marką i zagwarantujemy sobie, że będą dobrze wspominać wspólnie spędzony czas. Kilka pomysłów na takie pamiątki eventowe znajdziesz w naszym poradniku.

Zdjęcia

Są zawsze mile widzianą pamiątką. Praktycznie zawsze zdarza się, że goście eventu firmowego podchodzą do organizatorów i pytają o to, czy „gdzieś będzie można później obejrzeć zdjęcia z imprezy”. Warto więc zadbać o to, aby uczestnicy wydarzenia dostali takie fotografie na własność. Wystarczy tylko wynająć profesjonalnego fotografa mającego doświadczenie w obsłudze eventów, a następnie z efektów jego pracy przygotować na przykład fotoksiążkę.

Wersja oszczędnościowa: zdjęcia można opublikować na profilu eventu czy marki w mediach społecznościowych. Zachęcamy jednak, aby każdy uczestnik otrzymał fizyczne fotografie, bo to świetna pamiątka.

Film podsumowujący imprezę

Może być albo uzupełnieniem zdjęć, albo alternatywą dla nich. Filmy eventowe są bardzo atrakcyjne w odbiorze, dynamiczne, fajnie dokumentują zabawę gości i pozwalają im powspominać swój udział w imprezie. Dlatego warto zainwestować w taką usługę, a następnie udostępnić film zaproszonym gościom. To będzie strzał w dziesiątkę i bardzo dobry sposób na to, aby zachęcić uczestników tej imprezy do udziału w kolejnej.

Film można oczywiście udostępnić online lub przesłać każdemu z uczestników link do pobrania produkcji – koniecznie bezpieczny (film powinien zostać umieszczony na sprawdzonym serwerze).

Gadżety firmowe

Niezawodny, zawsze doskonale sprawdzający się pomysł na efektowne pamiątki dla uczestników eventu. Gadżety firmowe powinny wręcz stanowić podstawowy element organizacji imprezy. Może to być właściwie cokolwiek, ale z jednym zastrzeżeniem: gadżet musi być wartościowy i na tyle funkcjonalny, aby obdarowane osoby chciały z niego później korzystać. Przykładem może być na przykład głośnik Bluetooth czy eleganckie pióro. Ta inwestycja bardzo się opłaci, ponieważ efektowne gadżety wzmacniają wizerunek marki i zacieśniają jej relację z klientami.

Autor wpisu: Soluma Event, Sara Błaszczyk

Wszystkie działy